گالری عکس بازیگران • مدل لباس • دانلود آهنگ و فیلم •

گالری عکس بازیگران •دانلود آهنگ و فیلم • مدل لباس

گالری عکس بازیگران • مدل لباس • دانلود آهنگ و فیلم •

گالری عکس بازیگران •دانلود آهنگ و فیلم • مدل لباس

گالری عکس بازیگران
مدل لباس 2014
دانلود آهنگ و فیلم

طبقه بندی موضوعی

سه شنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۹، ۰۹:۱۸ ب.ظ

۰

لینک سازی گسترده

سه شنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۹، ۰۹:۱۸ ب.ظ

لینک سازی گسترده

 

http://rozup.ir/view/3010982/Linksazi-%20Backlinka-IR%20(1).jpg

 لینک سازی چیست

لینک سازی یکی از اصلی ترین کارهایی است که بعد از طراحی سایت باید به آن بپردازید و می توان اینگونه گفت که پیشرفت هر کسب و کار اینترنتی ارتباطی مستقیم با ساخت لینک و گرفتن بک لینک از دیگر سایت ها و حتی وبلاگ ها دارد و ساخت لینک یا لینک سازی در وبلاگ دارای فاکتورهای خاصی است.

 

 

اصول لینک سازی در وبلاگ ها

همانطوری که در بالا هم به این موضوع اشاره کردیم ساخت بک لینک در وبلاگ باید طبق یک سری اصول و فاکتورهای خاص باشد وگرنه گوگل به شما شک خواهد کرد و این می تواند برای سئو سایت شما بیشترین ضرر را داشته باشد. اما اگر تصمیم به لینک سازی گرفتید می توانید از اصول زیر استفاده کنید:
 

1- سعی کنید خودتان اقدام به ساخت وبلاگ کنید و لینک سایت خودتان را در پروفایل، متن وبلاگ و جاهای دیگر این وبلاگ قرار دهید

2- در دیگر وبلاگ ها اقدام به درج کامنت کنید و در این کامنت ها هم لینک سایت تان را درج کنید

 

 اهمیت لینک سازی در وب

با آپدیت های جدید گوگل تولید محتوا و لینک سازی مورد اهمیت در بخش سئو شده است که باید هر دو این موراد را انجام داد تا به نتایج گوگل در صفحات اول گوگل رسید. شما با تولید محتوا متنی در سایت تون نیازمند لینک سازی هستید که حتما و حتما باید انجام بدید تا لینک های سایت شما بالا بره و سرعت شناسایی مطالب یا عناوین سایت تون بیشتر بشه. یکی از روش های که موثر بوده لینک سازی در وبلاگ ها هست که محتوا متنی سایت خود را در وبلاگ ها درج و در بعضی از کلمات محتوا لینک سایت خود یا منبع اضافه میکنید. این کار باعث میشه سرعت ایندکس مطلب های سایت تون خیلی بالا بره و باعث محبوبیت سایت تون هم میشه و یک امتیاز بیشتر از سمت گوگل دریافت میکنید.

 

لیست سایت ها جهت لینک سازی

سایت ها و وبلاگ ها با اتوریتی مشخص شده اند و دارای کیفیت عالی که چند سال فعالیت دارند و بروز رسانی میشوند که کیفیت سایت ها بالاتر خواهد رفت.

 

 

منبع: لینک سازی دائمی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۰۶
abbas amir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی